ТОВ «ЗТМК» реалізує б/в двигуни Д-160, в кількості 2 одиниць, двигун Д-180 в кількості 1 одиниці, а також привід тепловоза 6ЧН21/21 (дизель типу Д211) в кількості 1 одиниці.
Дизельні двигуни Д-160 та Д-180 були встановлені на тракторах марки Т-130, які використовувались як бульдозери. Двигуни потребують ремонту, та не в повному комплекті, а саме:
– на першому двигуні (Д-180) відсутні клапані кришки, картерний піддон, та змінне навісне обладнання (ПНВТ, фільтра, тощо);
– на другому двигуні (Д-160) відсутня одна головка блоку циліндрів та змінне навісне обладнання (ПНВТ, фільтра, тощо);
– на третьому двигуні (Д-160) відсутні кришки головок блоку циліндрів, маховик та змінне навісне обладнання (ПНВТ, фільтра, тощо).
Дизельний двигун 6ЧН21/21 були встановлено на маневрового тепловозі типу ТГМ4.
Двигун знаходиться в розукомплектованому стані, відсутні:
– кришка циліндра (головка блоку циліндрів);
– одна втулка поршнева (4 знаходяться в блоці двигуна, 1 не встановлена в блок);
– насос паливний;
– електричний стартер;
– колектор випускний;
– паливний насос, що підкачує;
– насос водяного охолодження дизеля;
– насос водяного охолодження надувного повітря;
– реле швидкості;
– зубчастий вінець маховика;
– холодильник надувного повітря;
– електрогідравлічний стоп-пристрій;
– восьмипозиційний пристрій;
– насос масляний;
– турбокомпресор розукомплектований (фактично його немає).