ТОВ «ЗТМК» реалізує б/в двигуни Д-160, в кількості 2 одиниць, двигун Д-180 в кількості 1 одиниці, а також привід тепловоза 6ЧН21/21 (дизель типу Д211) в кількості 1 одиниці.

 

Дизельні двигуни Д-160 та Д-180 були встановлені на тракторах марки Т-130, які використовувались як бульдозери. Двигуни потребують ремонту, та не в повному комплекті, а саме:

– на першому двигуні (Д-180) відсутні клапані кришки, картерний піддон, та змінне навісне обладнання (ПНВТ, фільтра, тощо);

– на другому двигуні (Д-160) відсутня одна головка блоку циліндрів та змінне навісне обладнання (ПНВТ, фільтра, тощо);

– на третьому двигуні (Д-160) відсутні кришки головок блоку циліндрів, маховик та змінне навісне обладнання (ПНВТ, фільтра, тощо).

 

Дизельний двигун 6ЧН21/21 були встановлено на маневрового тепловозі типу ТГМ4.

Двигун знаходиться в розукомплектованому стані, відсутні:

– кришка циліндра (головка блоку циліндрів);

– одна втулка поршнева (4 знаходяться в блоці двигуна, 1 не встановлена в блок);

– насос паливний;

– електричний стартер;

– колектор випускний;

– паливний насос, що підкачує;

– насос водяного охолодження дизеля;

– насос водяного охолодження надувного повітря;

– реле швидкості;

– зубчастий вінець маховика;

– холодильник надувного повітря;

– електрогідравлічний стоп-пристрій;

– восьмипозиційний пристрій;

– насос масляний;

– турбокомпресор розукомплектований (фактично його немає).